Sunday, December 26, 2010

Usah risau diri belum berpunya..mungkin Allah mahu bagi ketenangan dulu,buat anda untuk terus menggapai cita2..

resah gelisah..raut wajah masam bercuke...
semua org sibuk cite pasal kahwin,tunang lah..inilah..itulah..
macam2..erm..aku tak pandai mengayat kot..erm,aku tak cukup cantik kot..sebab tu takd sape yg nak...
aku yg duk kat uia pun..jadi bingung,datang uia ni,nak belajar ke.,nak kahwin??
mmglah..semua org nak disayangi,kalo leh..pergi mane2 nak ade org temankn..ade yg risau..
beselah perempuan,bile org risau sikit pasal die..suke lah jadinye..malam2 mulalah..berangan..
tapi,kalau semakin lame kite pikir bende ni..semakin serabut jadinye

perempuan takut betul bile sebut pasal andartu,kahwin lewatlah..act,aku pun takut!haha tapi, bile aku pikir2 balik,Allah dah tetapkan seseorg untuk aku..cume belum datang jer..ceh~ jadi,tak perlulah sibuk2 pikir pasal bende ni..mungkin Allah nak bgi ketenangn dulu,mungkin juga kite belum matang ,belum bersedia nak pikir2 pasal bende ni lagi...betul tak?! kite belajr dulu rajin2..banggakn makayah,dapat kerje yg baik..dan bile tanggungjawb kite sbgai anak dah sempurna,..kite dah bersedia nak tanggung tanggungjawab yg len..insyaAllah..pasti yg terbaik menuggu kite di luar..jadi jgnlah bersedih kawan ku..dalam usia yg mude inilah..kite kne kuatkn diri kite..timba pengalamn byk2 untuk mase yg akn datang! chaiyok3!!!
salam..

No comments: